Full 2
ZACHOWANIE W BIZNESIE
Full 2
Full 2
ZACHOWANIE PRZY STOLE
Full 2
Full 2
Full 2
Full 2
Full 2
Full 2
WARSZTATY DLA INFLUENCERÓW
Full 2
Full 2
PRZYGOTOWANIE MŁODZIEŻY DO NAUKI
ZA GRANICĄ
Full 2
previous arrow
next arrow

CZYM JEST ETYKIETA?

Etykieta to wskazówki, które pomagają zachowywać się adekwatnie do danej sytuacji, żeby wszyscy jej uczestnicy czuli się komfortowo. Podstawą etykiety są rozwaga, uważność, życzliwość oraz szacunek.

Za każdym razem, gdy spotykają się dwie osoby, a ich zachowanie wpływa na siebie nawzajem mamy do czynienia z etykietą.
Nie jest to jakiś sztywny kodeks obyczajowy; po prostu życie ludzi styka się ze sobą.

Emily Post

Dlaczego Program Decoding Etiquette?

Dziś mamy do czynienia ze stale zmieniającymi się warunkami funkcjonowania społecznego i biznesowego, dlatego etykieta też ewoluuje. To, jak się zachowujemy i jak traktujemy innych, jest dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek. Warunkiem sukcesu w budowaniu pozytywnego wizerunku i trwałych relacji z otoczeniem oraz skutecznego zarządzania nimi jest nowoczesne spojrzenie na etykietę.

Dawniej wiedza na temat odpowiedniego zachowania była przekazywana w rodzinach z pokolenia na pokolenie, obecnie króluje nieformalność i często brakuje nam wzorców oraz autorytetów. Szkoła nie uczy postępowania w różnych sytuacjach napotykanych w życiu.

Z naszego programu dowiesz się, jak prawidłowo odczytać każdą sytuację oraz odpowiednio dobrać sposób zachowania, aby okazać szacunek sobie i innym oraz czuć się pewnie i komfortowo w każdej sytuacji.

Szkolenia
Decoding Etiquette

Nasza oferta obejmuje kursy stacjonarne w trybie indywidualnym oraz grupowym,
a także po ustaleniu szczegółów inne formy nauki szyte na miarę.

Koszt poszczególnych szkoleń ustalany jest indywidualnie.

Zapisz się
DO NEWSLETTERA

Proszę czekać...

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Zapisując się do newslettera akceptujesz naszą Politykę prywatności.

CZYTELNIA

AUTORKA PROGRAMU DECODING ETIQUETTE

Hanna Dymek-Jara – ekspertka z 30 letnim doświadczeniem w PR
i komunikacji dla międzynarodowych marek i firm.
Zawsze stawia na najwyższą jakość pracy, dbałość o szczegóły
oraz długotrwałe relacje. Uważna obserwatorka i uczestniczka
zmieniającego się na przestrzeni lat życia biznesowego i społecznego.
Pasjonatka tradycji celebrowania posiłków, kolekcjonerka zastawy stołowej
oraz miłośniczka dobrego jedzenia.

Opracowała autorski program Decoding Etiquette, aby wnieść świeże
spojrzenie na znaczenie zachowania we współczesnym świecie.
Opowiada o niebagatelnym znaczeniu adekwatnego zachowania
dla osiągnięcia sukcesu w każdym aspekcie życia.

Podstaw etykiety nauczyły ją babcia i mama. W dorosłym życiu zdobyła
praktyczne umiejętności w tym zakresie będąc aktywną businesswoman,
podróżując, ucząc się i pracując za granicą z klientami z różnych kultur
i obszarów biznesu oraz uczestnicząc w formalnych przyjęciach.

Stale pogłębia swoją wiedzę – ukończyła m.in. kurs European Dining
Seminar w Institut Villa Pierrefeu SA w Szwajcarii, kursy z zakresu protokołu
dyplomatycznego oraz dress code. Ciągle uaktualnia wiedzę korzystając
z własnych bogatych zbiorów książek z zakresu etykiety, biznesu, psychologii,
zachowań społecznych i najnowszych publikacji z tych obszarów.


Dobre zachowanie nic nie kosztuje, a wiele znaczy.

INNI O NAS

Zachowanie w biznesie odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie.
W dobie nieformalności i dynamicznych zmian na rynku, umiejętność odpowiedniego
zachowania i komunikacji może stanowić istotną przewagę konkurencyjną oraz być
elementem budującym trwałe i wartościowe relacje, które przyczyniają się do sukcesu
zarówno jednostek, jak i całych organizacji.

Polecam szkolenia prowadzone przez Hanię, która z pasją i w przystępny sposób przekazuje
praktyczną wiedzę w tym zakresie.

Małgorzata (Gosia) Skonieczna

Corporate Affairs Director, PepsiCo

Dobre zachowanie nic nie kosztuje a wiele znaczy – tak brzmiał tytuł prezentacji,
którą poprowadziła pani Hania podczas pierwszej edycji spotkania-eventu dla młodych liderów branży M&A w Polsce,
które miałam przyjemność zorganizować w maju 2023 roku.
Wykład okazał się przysłowiowym ‘strzałem w dziesiątkę’ i spotkał się z niesamowicie entuzjastycznym
odbiorem publiczności. Dlaczego? Z pewnością temat prezentacji był czymś niecodziennym w agendzie licznych
wydarzeń networkingowo-biznesowych.

Temat etykiety w biznesie, przedstawiony w jasny i ciekawy sposób, uświadomił (ponad setce) uczestników
jak ważny jest to aspekt w profesjonalnym (i ogólnie społecznym) otoczeniu, jak odpowiednie zachowanie i efekt
pierwszego wrażenia może przyczynić się do budowania i rozwoju relacji biznesowych, tworzenia marki osobistej,
wizerunku kojarzonego z zaufaniem, uczciwością i uważnością.

Znajomość etykiety, dobre maniery i zrozumienie zasad etykiety w formalnych sytuacjach to umiejętności
dające ogromny komfort i swobodę działania w różnych sytuacjach. Puenta prezentacji pani Hani była swego
rodzaju autorefleksją na temat tych umiejętności i z pewnością skłoniła do dalszego pogłębienia wiedzy
w poszczególnych obszarach, a przecież budowanie własnego wizerunku profesjonalisty to także budowanie
wizerunku firmy, którą się reprezentuje. Niech będzie najlepszy i służy za przykład.
Wiedza, doświadczenie i charyzma pani Hani nieocenione; dziękujemy!

Anna Pawliszewska

Marketing Senior Manager | Financial Advisory, Firma konsultingowa z Wielkiej Czwórki

Niech nie zwiedzie nas myśl, że etykieta dotyczy jedynie elitarnych kręgów czy dyplomacji.
Wręcz przeciwnie! W obliczu dynamicznych zmian, w jakie wprowadził nas wirtualny świat,
umiejętność poruszania się w różnych sytuacjach nabiera jeszcze większej wartości i znaczenia.
Dzięki Hani uczestnicy szkoleń Decoding Etiquette mogą wzbogacić swoją wiedzę o tym, jak budować trwałe
i wartościowe relacje, które wpłyną na ich rozwój i satysfakcję z życia.
Byłam, widziałam, doświadczyłam – z całego serca polecam!

Justyna Walczyk

Senior Key Client Partner, RASP

Szkolenia z nowoczesnej etykiety to złoto: pomagają ogarnąć się w wymagających sytuacjach towarzyskich,
unikać gaf i uczą jak i kiedy bardziej, a kiedy mniej wypada.
Każdemu z nas, nawet tym najbardziej ogarniętym, takie szkolenie zdecydowanie się przyda.
Dziękuję! Umiejętności na całe życie.

Ula Woźniakowska

@mymoodbook

Wyjazd do szkoły z internatem to było dla mnie ogromne przeżycie. Dla moich rodziców także.
Dopiero będąc w Wielkiej Brytanii zrozumiałam, co rodzice mieli na myśli, od najmłodszych
lat ucząc mnie odpowiedniego zachowania. Mówili mi wiele o szacunku do nauczycieli,
czy wobec kolegów i koleżanek jak również o różnicach kulturowych między społeczeństwami.
Te wskazówki okazały się bardzo pomocne. Dzięki nim nie byłam przerażona nowym miejscem
i wiedziałam, jak się zachować w różnych sytuacjach. Byłam bardziej odważna i pewna siebie,
bo wiedziałam, że sobie poradzę. Nauka odpowiedniego zachowania jaką dostałam, zaprocentowała.

Poznałam uczniów z innych krajów i kultur, potrafiłam zawrzeć dobre relacje z nimi a także wybrnąć
z trudnych sytuacji nie robiąc innym przykrości. Zaprzyjaźniłam się z wieloma osobami
i jesteśmy w kontakcie do dnia dzisiejszego.
Moja nauka zagranicą to było bezcenne doświadczenie i prawdziwa szkoła życia.

Anne-Marie Jara

Studentka Szkoły Biznesu

Questia Jara Spółka Jawna
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa

e-mail: de@questiapr.pl