Projekt: zarządzanie sytuacją kryzysową
Klient: Green Caffè Nero
W 2018 r. doszło do zatrucia pokarmowego klientów odwiedzających lokale sieci kawiarni Green Caffè Nero. Wiele z osób trafiło do szpitala i szybko okazało się, że wszystkie objawy są efektem zatrucia salmonellą.
Bezzwłocznie udzieliliśmy wsparcia naszemu klientowi, zapewniając szybką reakcję i natychmiastowe wyjście z jasnym i czytelnym komunikatem do mediów i klientów. Przenalizowaliśmy doniesienia w mediach oraz na kanałach społecznościowych, wypracowaliśmy stanowisko, w tym film na Facebook, przejęliśmy kontrolę nad zapytaniami od grup zewnętrznych, podjęliśmy działania reaktywne i proaktywne, stale przy tym monitorując sytuację i świadcząc bieżące doradztwo. Osobiste podejście do poszkodowanych i bezpośrednie zaangażowanie prezesa sprawiły, że postawa firmy została bardzo wysoko oceniona, zarówno przez klientów, jak i niezależne portale obserwujące działania Green Caffè Nero.
Linki
- Doradztwo strategiczne
- Komunikacja kryzysowa
- Komunikacja wewnętrzna
- Relacja z mediami
- Monitorowanie sytuacji
- Produkcja video