Projekt: komunikacja produktowa

Klient: PepsiCo Polska

Od wielu lat PepsiCo organizuje akcję pod nazwą Wyzwanie Smaku Pepsi. To bardzo popularny cykl weekendowych letnich wydarzeń w kilkunastu miastach w Polsce. Podczas Wyzwania Smaku Pepsi goście mają okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który im bardziej smakuje. W akcjach zazwyczaj biorą udział popularni influencerzy. Questia od początku cyklu wspiera zespół marketingu PepsiCo przy tej akcji projektując kampanię w mediach, aby zainteresować wydarzeniem maksymalnie dużą grupę konsumentów

Wyniki

  • Liczba relacji w 2019 r.: 132
  • Szacunkowe AVE: 1,5 mln zł
  • Szacunkowy zasięg: 20 mln

Linki

  • PR produktowy
  • Przesyłki kreatywne
  • Relacje z mediami
  • Kampania w mediach społecznościowych
  • Influencer marketing