Projekt: komunikacja korporacyjna

Klient: Dobroplast

Questia wspierała komunikacyjnie proces przejęcia Dobroplast przez AFG. Celem było zapewnienie pozytywnego przyjęcia przez 1500 pracowników nowego właściciela. Współpraca obejmowała komunikacją przed podpisaniem umowy akwizycyjnej, ogłoszenia przejęcia firmy do wszystkich grup docelowych w tym pracowników, władz lokalnych, dystrybutorów, działu sprzedaży oraz mediów, fazę post-akwizycyjną oraz otwarcie nowego zakładu produkcyjnego w Lublinie.

Wyniki

  • Bardzo ciepłe przyjęcie nowego właściciela przez pracowników na pierwszym spotkaniu po przejęciu firmy w Zambrowie.
  • Pozytywne relacje w mediach lokalnych, regionalnych i biznesowych

Linki

  • Komunikacja M&A
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Relacje z mediami
  • Relacje z lokalną społecznością
  • Eventy
  • Przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową
  • Szkolenia