Projekt: komunikacja produktowa
Klient: Maciej Zień, projektant mody
W 2019 roku, podczas dwóch pokazów w Łazienkach Królewskich w Warszawie, została zaprezentowana najnowsza kolekcja Macieja Zienia pod nazwą „Mojo”. Łącznie relacjonowało pokaz ponad 150 dziennikarzy i fotoreporterów reprezentujących wiodące media w Polsce, w tym: Harper’s Bazaar, TVN, Polsat, TVP2, Jastrząb Post, Vogue, Gala, Viva, Interia, Elle.pl oraz liczne agencje fotograficzne.
Autor kolekcji, Maciej Zień, udzielił kilkunastu wywiadów oraz był uczestnikiem licznych programów w TV, o łącznym czasie antenowym ok. 100 minut na 4 antenach. Kolekcję można było również obejrzeć podczas wystawy w Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich.
Konsultanci Questia odpowiedzialni byli za doradztwo w obszarze komunikacji pokazów na wielu platformach, współpracę z mediami i patronaty, a także wypełnienie świadczeń sponsorskich.
Wyniki
- Liczba relacji: 700+
- Relacje TV na 4 antenach: 90+ minut
- Szacunkowe AVE: 11 mln zł
- Szacunkowy zasięg: 183 mln
Linki
- Doradztwo strategiczne
- Relacje z mediami
- Pozycjonowanie eksperckie
- Świadczenia sponsorskie