Projekt: komunikacja produktowa

Klient: American Hardwood Export Council

Dla stowarzyszenia American Hardwood Export Council (AHEC), reprezentującego amerykański przemysł drewna liściastego, zrealizowaliśmy projekt pt. „Natural Born”, promujący naturalny surowiec – czerwony dąb amerykański.

Do projektu zaangażowany został uznany polski projektant mebli, Tomek Rygalik, który zaprojektował z czerwonego dębu amerykańskiego krzesło. Ten mebel, wybarwiony w 12 różnych kolorach, stał się bohaterem instalacji będącej interpretacją procesu powstawania krzesła „Natural Born”.

Projekt zyskał duże zainteresowanie ze strony mediów, projektantów i producentów mebli, a w kolejnych tygodniach wystawę pokazującą instalację odwiedziły setki osób, w tym wielu studentów i wykładowców ASP. Materiały o wystawie ukazały się m. in. w mediach takich jak: Wirtualna Polska, Radio Zet, Vogue, Elle, Label, Design Alive, Bryla.pl, PLNDesign, Magazif, Point of Design, WhiteMAD, PropertyDesign, Sztuka Wnętrza, Kurier Drzewny, Gazeta Przemysłu Drzewnego, Meblosfera, Biznes Meblowy i wielu innych. Wystawie towarzyszyła kampania na Instagramie prowadzona przez @ahec_europe.

Wyniki

  • Liczba relacji: 90+
  • Szacunkowe AVE: 0,5 mln zł
  • Szacunkowy zasięg: 1 mln

Linki

  • Doradztwo strategiczne
  • Współpraca z podmiotami branżowymi oraz designerami
  • Relacje z mediami
  • Eventy
  • Wystawy
  • Produkcja filmowa