Pepsi rzuca wyzwanie konsumentom

Pepsi chciała zachęcić konsumentów do przełamania rutyny, podejmowania wyzwań oraz wspólnej zabawy. Podczas akcji Pepsi #ProjektPucha konsumenci mieli okazję stworzyć unikalne projekty puszek Pepsi. W nagrodę trzech zwycięzców wzięło udział w warsztacie szycia w atelier, projektanta mody Maćka Sieradzky’ego, który był ambasadorem #ProjektPucha.
Naszym zadaniem było nagłośnienie akcji w zasięgowych mediach. Przygotowaliśmy serię targetowanych materiałów dla mediów na temat #ProjektPucha, wyzwania #NagłośnijSwojeMiasto oraz międzynarodowej kampanii reklamowej #HoldMyPepsi z udziałem celebrytów. Zaaranżowaliśmy wywiady z Maćkiem Sieradzkym w mediach lifestyle’owych oraz zaprosiliśmy dziennikarkę Elle.pl do przygotowania relacji na wyłączność z warsztatu szycia w atelier Maćka.

Wyniki
• 245 publikacji w mediach drukowanych, online i mediach społecznościowych
• Łączny zasięg publikacji: 17,5 miliona
• Ekwiwalent reklamowy publikacji (AVE): 1,2 mln US $.

Powrót
  • PR produktowy

  • relacje z mediami

  • wsparcie PR eventów

  • szkolenia medialne

  • komunikacja kryzysowa
  • eventy