Projekt: komunikacja korporacyjna

Klient: PepsiCo Polska

PepsiCo zainwestuje 3,6 mln USD w 2021 roku oraz 8 mln USD w każdym kolejnym roku na pozyskanie przetworzonego plastiku (rPET) w produkcję w Polsce wszystkich butelek napojów Pepsi oraz Mirinda z surowca zawierającego tworzywo w 100% pochodzące z recyklingu. Naszym zadaniem było opracowanie strategii komunikacyjnej, aby zapewnić jak najszerszą prezentację tematu w mediach. Wypracowaliśmy plan mediowy oraz określiliśmy tematykę publikacji. Przygotowaliśmy program współpracy z mediami obejmujący m.in. wywiady z prezesem PepsiCo Polska w wiodących mediach gospodarczych, takich jak Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Forbes, czy Polityka.

Wyniki

  • Liczba zrealizowanych wywiadów: 8
  • Liczba uzyskanych relacji: 562
  • Szacunkowe AVE: 25,3 mln zł
  • Szacunkowy zasięg: 72,8 mln

Linki

  • Doradztwo strategiczne
  • Relacje z mediami
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Komunikacja B2B
  • Komunikacja B2C
  • Pozycjonowanie ekspertów